شایعه است که LinkedIn ممکن است پخش کننده تبلیغاتی در سال جاری باشد.

مطمئناً ، آنها سالهاست که خدمات تبلیغاتی ارائه می دهند ، اما تا همین اواخر ، LinkedIn واقعاً یک سرویس دهنده ارائه دهنده خدمات تبلیغاتی و یک شبکه رسانه های اجتماعی را خاموش کرده است.

آنچه واقعاً به جدا کردن تبلیغات LinkedIn از سایر سیستم عاملهای تبلیغاتی رسانه های اجتماعی (به عنوان مثال ، Facebook) کمک می کند ، گزینه های هدفگذاری B2B آنهاست. بازاریابان B2B به LinkedIn هجوم می آورند ، زیرا این "همه حرفه ای ها" هستند.

با دانستن این موضوع ، LinkedIn گزینه های هدفمندی خود را بهینه کرده است تا به بازاریابان این امکان را بدهد که واقعاً سنگ تراشی کنند و بتوانند با آن افراد متخصص ارتباط برقرار کنند.

آیا می خواهید روی صنعت مراقبت های بهداشتی تمرکز کنید؟ می توانید آن را با تبلیغات LinkedIn هدف قرار دهید.

آیا می خواهید به مدیرعامل شرکتهای سرمایه گذاری برسید؟ بله ، با تبلیغات LinkedIn می توانید به آنها دسترسی پیدا کنید.

آیا می خواهید از فارغ التحصیلان دانشگاهی که مدیر کل فروشگاه های مواد غذایی طبیعی هستند ، درخواست کنید؟ با تبلیغات LinkedIn نیز می توانید به آنها نزدیک شوید.

به دلیل آن گزینه B2B ، بسیاری از دارندگان مشاغل با بودجه های خود در سال جاری راهی LinkedIn می شوند. این بدان معنا نیست که آنها در فیس بوک نیز تبلیغ نمی کنند ، اما بسته به بودجه آنها ممکن است ابتدا به LinkedIn بروند.

به خاطر داشته باشید که با LinkedIn هزینه بسیار بیشتر از فیس بوک خواهد بود ، بنابراین قبل از نشستن در جدول اطمینان حاصل کنید که پول نقد را برای بازی دریافت کرده اید.

آیا پول نقد و آماده دستیابی به آنها دارید؟ بیایید ابتدا به برخی از قوانین اساسی بپردازیم.

گزینه های تبلیغات LinkedIn: نمای کلی
LinkedIn قبلاً با گزینه های تبلیغاتی خود بسیار محدود بود ، و هیچ جایی برای تبلیغ کنندگان نمی تواند واقعاً اهداف خود را انجام دهد.

از آن زمان تغییر کرده است و به پیشرفت خود ادامه می دهید و آزادی بیشتری را برای تبلیغ کنندگان اضافه می کنید.

امروزه با تبلیغات LinkedIn می توانید تبلیغات را بر اساس آنچه برای رسیدن به آن نیاز دارید ایجاد کنید.

نگران نباشید ، من سه پاراگراف را خرج نخواهم کرد که چگونه باید اهداف خود را قبل از تبلیغ تعیین کنید. شما از قبل می دانید که برای دستیابی به اهداف خود باید در نظر داشته باشید.

با این گفته ، برای موفقیت در تبلیغات در لینکدین ، ​​هدف شما باید یکی از موارد زیر باشد:

آگاهی از برند.
بازدید از وب سایت
نامزدی.
بازدیدهای ویدیویی
نسل سرب.
تبدیل وب سایت
متقاضیان شغل.
متداول ترین اهداف مورد استفاده در تبلیغات LinkedIn ، تولید سرب ، برنامه های شغلی و ایجاد امنیت بین بازدیدهای ویدیویی و بازدیدهای وب سایت است.

درگیری ارگانیک در LinkedIn در حال حاضر یک عرشه است که به همه مربوط می شود در LinkedIn.

از آنجایی که الگوریتم LinkedIn به اندازه فیسبوک چندان دلپذیر یا نرم نیست ، قرار دادن تمام بودجه شما به سمت تبلیغات نامزدی LinkedIn ممکن است بهترین یا مقرون به صرفه ترین شرط برای هر مشاغل نباشد.

پیشنهاد می کنم هدفی را انتخاب کنید که کمی مستقیم تر مانند متقاضیان کار یا تبدیل وب سایت باشد.

شما معمولاً برای هر هدف برجسته هزینه بیشتری در LinkedIn پرداخت می کنید ، بنابراین به این نکته توجه کنید و با نحوه انتخاب اهداف تبلیغ خود کمی صاف باشید.

براساس هدفی که انتخاب کرده اید ، پنج نوع آگهی مختلف برای تلاش به شما داده می شود:

محتوای حمایت شده
از این به عنوان یک پست تبلیغاتی فکر کنید. شما در حال تبلیغ یک مقاله یا پست از صفحه شرکت خود هستید که در فید LinkedIn ظاهر می شود.

این تبلیغات به طور متوسط ​​بالاترین CPC را دارند ، بنابراین با احتیاط عمل کنید و مطمئن شوید محتوا را که تبلیغ می کنید به خوبی اندیشیده شده است.

تبلیغات متنی
این تبلیغات کوچکی هستند که ممکن است در راه آهن سمت راست یک خوراک LinkedIn متوجه شوید یا متوجه نشوید. فکر کنید تبلیغات فیس بوک حدود سال 2010.

گذشته از ستون سمت راست ، این تبلیغات ممکن است در زیر بخش "افرادی که ممکن است بدانید" ظاهر شود. اینجاست که محتوای متن می تواند واقعاً تبدیل تبلیغات شما را خراب کند یا خراب کند.

چند استراتژی مختلف را امتحان کنید اما واقعاً با این تبلیغات به نتیجه برسید.

حمایت از InMail
این یک روش فوق العاده سرگرم کننده برای هرمه در صندوق ورودی LinkedIn شخص است. اما ، اگر به درستی انجام شود ، در واقع می تواند بالاتر از سایر گزینه های تبلیغی LinkedIn تبدیل شود.

از آنجا که این تبلیغات باید از نمایه شخصی در مقابل یک صفحه تجاری دارای مارک تجاری ناشی شود ، مردم احساس می کنند که کمتر فروخته می شوند و بیشتر شبیه آن هستند که بتوانند در واقع با یک نماینده تجارت ارتباط برقرار کنند.

فقط لطفا الگوهای من یا هر یک از اطلاعات جمعیتی خود را کپی و چسب نکنید. اطمینان حاصل کنید و هر InMail را شخصی کنید.

تبلیغات ویدیویی
در اینجا کمی توضیحی وجود دارد ، اما تبلیغات ویدیویی LinkedIn به تبلیغ فیلم های شما به بازار هدف ایده آل شما کمک می کند. شما باید یک تن محتوای ویدیویی ایجاد کنید.

فیلم های مختلفی را تست کنید تا ببینید کدام نوع ویدیو (موضوع ، طول ، زندگی واقعی / انیمیشن) بیشترین تبدیل را به شما می دهد


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین وبلاگ ها

آخرین جستجو ها