از آنجا که فعالیت در LinkedIn در حین خنثی سازی COVID-19 در حال افزایش است ، این شرکت نکاتی را در مورد پست شغلی منتشر کرده است.

با کمال تعجب ، هنگامی که نوبت به محتوا مربوط می شود که افراد علاقمند به خواندن آن در LinkedIn هستند ، یک تغییر چشمگیر رخ داده است.

در ژانویه و فوریه ، دو هشتگ برتر در LinkedIn #marketing و #leadership بودند. تاکنون در ماه مارس ، دو هشتگ برتر #Coronavirus و # COVID-19 هستند.

تعداد مقالات مربوط به coronavirus از 1 فوریه و 17 مارس در LinkedIn 17 بار افزایش یافته است.

تاکنون بزرگترین مباحث شامل مشاوره در مورد:

کار از راه دور
تعیین فاصله از سایر افراد در جامعه
مدیریت بحران
تداوم تجارت
یادگیری آنلاین
همکاری
و بیشتر
جستجوهای "کار از راه دور" به تنهایی در LinkedIn Learning در ماه مارس سه برابر شد.

برای پیگیری این تغییر ناگهانی در منافع کاربر ، در اینجا آنچه LinkedIn پیشنهاد ارسال مطلب را ارائه می دهد آورده شده است.

چه چیزی را در لینکدین در هنگام خاموش کردن ارسال کنید
تجربیات خود را به اشتراک بگذارید
LinkedIn توصیه می کند داستان های شخصی را به اشتراک بگذارید ، زیرا آنها می توانند به دیگران کمک کنند که همان چیزی را پشت سر بگذارند.

به عنوان نمونه ، سعی کنید با پاسخ دادن به این سؤال که "واقعاً به من چه کمک کرد؟

در پاسخ به این سؤال می توانید مانند مکالمه با یک همکار یا یکی از دوستانتان به بحث در مورد اینکه روز کاری جدید شما چیست ، نزدیک شوید.

آیا اخیراً تماس ویدیویی برقرار کرده اید که در غیر این صورت یک جلسه حضوری بوده است؟ آن تجربه را به همراه بینش هایی که از آن به دست آورده اید به اشتراک بگذارید.

در مقابل ، می توانید پستی را ایجاد کنید که از دیگران بخواهد تجربیات خود را به اشتراک بگذارند.

آینده سئو: چگونه می توان از برند شما در دنیایی غیرقابل پیش بینی محافظت کرد
در تاریخ 12 ماه مه به رویداد مجازی Conductor بپیوندید تا از رهبران رساناها در مورد آینده جستجو و استراتژی های SEO برای محافظت از شغل خود بشنوید.

عضویت رایگان
تبلیغات
پرسیدن سوالی مانند "چگونه می توانم روحیه تیم را تقویت کنم؟" می تواند دیگران را ترغیب کند تا بینش های منحصر به فرد خود را به اشتراک بگذارند و از چندین دیدگاه برای دیگران بیاموزند.

مکالمات مربوطه را کشف و نظر دهید
LinkedIn برای یافتن اطلاعات و مکالمات در مورد موضوعات جالب برای شما توصیه می کند از طریق هشتگ جستجو کنید.

با مراجعه به مثال کنفرانس ویدیویی ، می توانید با مشاوره خود در مورد چگونگی برگزاری تیم ها جلسات کارآمدتری ، #videoconference را جستجو کرده و در مورد پست ها نظر دهید.

توجه داشته باشید که با جستجو در جستجوی هشتگ و کلیک بر روی دکمه "follow" می توانید مکالمات مربوط به موضوعات را پیگیری کرده و به آنها بپیوندید.

خودت باش
LinkedIn می گوید ، همیشه لازم نیست در مورد موضوعات مرتبط با کار ارسال کنید.

در حقیقت ، برخی از موفق ترین پست ها از طرف متخصصانی صورت می گیرد که در مورد موضوعاتی بحث می کنند:

درسهایی که در زندگی شخصی آنها آموخته شده است
قدردانی از تیم خود
اشتراک کلمات تشویق
گسترش مهربانی
و غیره
LinkedIn می گوید: مهمتر از همه ، آن را سرنگون نکنید ،

"هنگام ارسال در لینکدین ، ​​آن را سرنگون نکنید. نکته اصلی این است که اصیل باشید ، و این باعث می شود که شما نزدیک تر شوید و چه کسی را واقعاً واقعاً بهتر نشان می دهید. "

نظرات خود را در مورد (اخبار مورد اعتماد) به اشتراک بگذارید
آگاه سازی و به اشتراک گذاشتن آخرین اخبار از منابع معتبر ، روش دیگری برای تقویت تعامل و گفتگو با انجمن LinkedIn شما است.

LinkedIn خاطرنشان می کند که تیم سردبیران این کشور در تلاشند تا اخبار قابل اعتماد را در اختیار داشته باشند که شامل خبرهای قابل اعتماد از طرف کارشناسان سازمان بهداشت جهانی و مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها است.


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها